نقد و بررسی و اخبار گوشی و ترفند های کاربردی
تاریخ : پنج شنبه 25 دی 1393
نویسنده : محمد

یک بررسی جدید در بین گوشی های هوشمند موجود در بازار صورت گرفت تا برترین گوشی هوشمند سال 2014 معرفی شود. در همین راستا تست های مختلفی برای این انتخاب از همه پرچمداران برندهای موجود در بازار انجام گرفت.

این بررسی توسط وبسایت mobileburn.com انجام گرفت و در نتیجه ال‌ جی G3 را به عنوان برترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۴ معرفی کرد.

این سخت‌ ترین طبقه‌ بندی در سال ۲۰۱۴ برای انتخاب بهترین محصول بوده است. فهرست محصولاتی که در این طبقه قرار گرفته بودند طولانی بود و محصولاتی همچون اچ‌ تی‌ سی One M8، آیفون ۶ Plus، سامسونگ Galaxy Note 4، موتورولا Droid Turbo و بسیاری گوشی‌ های دیگر در همین رده قیمتی را شامل می‌ شد. با این حال G3 پرچمدار ال‌ جی جایزه را به خانه برد و ال‌ جی را در میان سازندگان برتر گوشی هوشمند در دنیا جای داد.

از همه مهم‌تر ال‌ جی G3 گوشی پرچمدار و پیشرفته بسیار خوبی است و از زمان معرفی و عرضه تاکنون هنوز بهترینِ بهترین به شمار می‌رود. این گوشی اولین گوشی هوشمند در بازار بود که صفحه نمایش quad HD داشت و ال‌ جی ظاهری ساده و راحت به رابط کاربری پلت‌ فرم اندروید در این گوشی داده است. ال‌ جی G3 را به عنوان اولین گوشی هوشمند کامل سال می‌توان معرفی کرد اما کاری که ال‌ جی انجام داد به همان نسبت اهمیت دارد.

وبسایت mobileburn.com، در میان دستگاه‌ هایی مانند لپ‌ تاپ، تبلت و گوشی‌ های هوشمند، حداکثر فضا برای یک ویدئوی یوتیوب ۱۰۸۰ پیکسل یا Full HD است اما در G3 وضوح بسیار بالاتری وجود دارد که به لطف وجود نمایشگر Quad HD با وضوح ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل ممکن می‌شود. یوتیوب با افزایش وضوح و رساندن آن به حداکثر وضوح ۱۴۴۰ پیکسل به این فناوری پاسخ گفته است و اکنون کاربران G3 می‌ توانند بهترین موزیک ویدئوها، معرفی‌ها و نمایش‌های دنیا را با بالاترین کیفیت ببینند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی , ,
برچسب‌ها: برترین گوشی جهان , برترین گوشی دنیا , برترین گوشی 2014 , برترین گوشی دنیا 2014 ,
تاریخ : پنج شنبه 25 دی 1393
نویسنده : محمد

یکی از ضعف های اصلی سیستم عامل ویندوزفون در برابر رقیب قدرتمندش، اندروید کمبود نرم افزار و برنامه های سازگار با این سیستم عامل است که مایکروسافت سخت در تلاش برای رفع این مشکل است و این طور که پیداست تا حدودی موفق عمل کرده است.

مایکروسافت در ماه نوامبر (آبان) سال گذشته‌ میلادی 2 فروشگاه نرم‌افزاری خود را ادغام کرد و از ثمره‌ این اقدام، فروشگاهی نرم‌افزاری با 525000 برنامه متولد شد. در آن زمان فروشگاه ویندوزفون 340000 برنامه داشت و فروشگاه ویندوز نیز 187000 برنامه که با ادغام در هم عدد 525000 هزار را تشکیل دادند.

ظاهرا از آن تاریخ که 2 ماه بیشتر سپری نشده، 35000 برنامه‌ دیگر به فروشگاه نرم‌افزاری این شرکت اضافه شده و اکنون این تعداد از مرز 560000 برنامه عبور کرده است.


اکنون مایکروسافت با افتخار اعلام کرده‌ است که روزانه صدها برنامه‌ جدید به فروشگاه نرم‌افزاری این شرکت اضافه می‌گردد و امیدوارند که با یکپارچه‌سازی پلتفرم‌های خود در بین موبایل‌ها و سیستم‌های دسکتاپ، این سرعت به مراتب بیش از پیش شود.

انتظار می‌رود که این شرکت در روز چهارشنبه‌ هفته‌ آینده یعنی اول بهمن ماه از اولین ویرایش نسخه‌ نهایی ویندوز 10 در کنار نسخه‌ پیش نمایش ویندوزفون10 رونمایی کند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی , ,
برچسب‌ها: تعداد برنامه های وندوز فون , تعداد بازی های ویندوزفون8 , ویندوز فون10 ,
تاریخ : یک شنبه 14 دی 1393
نویسنده : محمد

در حالی که شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کالاهای دیجیتال CES 2015 همچون ال جی و سامسونگ برنامه‌هایی برای رونمایی

تلفن‌های همراه جدید دارند ، اما سیاست سونی متفاوت است.

 
بر اساس اطلاعات دریافتی ، سونی قصد دارد در نمایشگاه CES 2015 از یک واکمن جدید با توانایی پخش فیلم رونمایی کند.هنوز
 
اطلاعات دقیقی در مورد این محصول در دسترس نیست اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این واکمن دارای نمایشگر 4 اینچی با
 
رزولوشن 480 در 854 است.
 
همچنین شنیده شده واکمن جدید سونی دارای حافظه 128 گیگابایتی است و باتری آن می‌تواند تا 32 ساعت دستگاه را روشن نگه
 
دارد و این دستگاه دارای ضخامت بسیار پایینی است.
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار تکنولوژی , ,
برچسب‌ها: سونی , ces 2015 , نمایشگاه ces , محصول جدید سونی ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وب سایت من خوش امدید