نقد و بررسی و اخبار گوشی و ترفند های کاربردی
تاریخ : یک شنبه 12 بهمن 1393
نویسنده : محمد

کثر اسلایدهای پاورپوینت تنها از متن و نهایتاً تصویر تشکیل شده ‏اند.ما در این گزارش قصد داریم نحوه قرار دادن کلیپ ‏های فلش با فرمت SWF در اسلایدهای پاورپوینت را به شما آموزش دهیم. 

نکته:اطمینان پیدا کنید نرم افزار Flash Player بر روی ویندوز نصب شده باشد تا ویندوز قابلیت نمایش فایل های فلش را داشته باشد.
 
ابتدا فایل پاورپوینت که قصد دارید فایل فلش را در درون آن جای دهید را باز کنید و به اسلاید مورد نظر بروید.

گام 1
بر روی دکمه دایره شکل آفیس در بالا سمت چپ برنامه کلیک کنید.

گام 2
در منوی ظاهر شده بر روی دکمه PowerPoint Options کلیک کنید.

گام 3
در پنجره باز شده،در همان تب Popular تیک گزینه Show Developer Tab Ribbon را بزنید و OK کنید.

گام 4
در درون برنامه،در نوار بالای صفحه یا به اصطلاح Ribbon به تب Developer بروید.

گام 5
بر روی دکمه با عنوان More Controls که با آیکن چکش مشخص شده است کلیک نمایید.

گام 6
در منوی باز شده گزینه Shockwave Flash Object را انتخاب کنید.

گام 7  
با استفاده از ماوس، در درون اسلاید یک مستطیل یا مربع رسم نمایید که محل قرار گرفتن فایل فلش را مشخص می‏ کند.

گام 8
بر روی مستطیل یا مربع پدید آمده راست کلیک کنید و Properties را انتخاب نمایید.خواهید دید که یک نوار ابزار عمودی ظاهر خواهد شد که در درون آن، قسمتی با عنوان Movie وجود دارد.شما باید آدرس فایل فلش مورد نظر خود (که بر روی هارد ذخیره شده است) را در ستون روبروی Movie درج نمایید.

به عنوان مثال اگر فایل با نام Myflash.swf در درایو D ذخیره شده است، باید نحوه آدرس دهی به شکل D:MyFlash.swf باشد.همچنین اگر فایل فلش بر روی یک فضای اینترنتی ذخیره شده است می‏توانید آدرس آن را نیز بدهید.

گام 9
پس از این کار می‏توانید تنظیمات دیگر مربوط به فایل فلش را ویرایش نمایید.با تغییر Playing می‏توان نحوه اجرای اتوماتیک یا دستی فایل فلش در درون اسلاید را تعیین نمود و با تغییر Loop می‏توان تکرار یا عدم تکرار فایل فلش پس از اتمام را تنظیم کرد.

نکته:پس از ذخیره فایل، به این نکته مهم دقت کنید که فایل فلش به طور مستقیم از هارددیسک فراخوانی می‏شود و در خود فایل پاورپوینت ذخیره نخواهد شد.در نتیجه اگر قصد دارید آن را به یک کامپیوتر دیگر منتقل کنید حتماً به این موضوع توجه داشته باشید.همچنین اگر کلیپ فلش از روی هارد پاک شود یا محل آن تغییر کند و یا تغییر نام پیدا کند، در درون فایل پاورپوینت چیزی نمایش داده نخواهد شد و بایستی مجدد آن را در درون فایل پاورپوینت آدرس ‏دهی کنید.
   
نکته:برای جلوگیری از بروز این قبیل مشکلات، میتوانید فایل فلش را در کنار فایل پاورپوینت خود قرار دهید.در این صورت در هنگام آدرس دهی به فایل، فقط ذکر اسم فایل فلش کافی است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: ترفند کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: فایل فلش , پاورپوینت , قرار دادن فایل فلش در پاور پوینت ,
تاریخ : پنج شنبه 25 دی 1393
نویسنده : محمد

لازم است بدانید برای این کار نیاز به هیچ نرم افزاری ندارید.

مراحل کار  
 
به مدت 10 ثانیه دکمه Shift سمت راست کیبورد را نگه دارید تا پنجره Filter Keys نمایش داده شود.در این پنجره گزینه Yes را انتخاب کنید.
 
کار تمام است!به همین سادگی کیبورد شما قفل شد.

برای باز کردن قفل کیبورد می توانید مجدد کلید shift سمت راست را به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: ترفند کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: قفل کردن کیبورد , قفل کیبورد , بازکردن قفل کیبورد ,
تاریخ : چهار شنبه 24 دی 1393
نویسنده : محمد

اکثر اوقات شما میتوانید به راحتی به سریال  یا کیجن و یا کرک نرم افزار ها دسترسی پیدا کنید و آن را ثبت کنید.
 
اما اگر به سریال نرم افزار دسترسی نداشته باشید و مجبور به استفاده از دموی نرم افزار یا حالت آزمایش آن باشید حتما برای کار با آن با مشکل مواجه خواهید شد.

در این گزارش نحوه رجیستر کردن برنامه ها بدون serial number را به شما آموزش می دهیم.

برای شروع کار مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

گام 1
قبل از هرکاری باید از رجیستری یک پشتیبان بگیرید برای این کار در Run عبارت Regedit  را تایپ کرده و دکمه ی Ok را بزنید در بالای پنجره ی باز شده از منوی File گزینه  Export را انتخاب کنید و برای Save کردن کل رجیستری در قسمت Export  range  گزینه All  را انتخاب کنید و نام فایل آن را before انتخاب کرده و در درایو C ذخیره کنید.

گام 2
بعد از ذخیره ی کل رجیستری،یک برنامه مانند Wimamp یا هر برنامه دلخواه دیگری را نصب کنید تا تغییرات را در رجیستری مشاهده کنید.بعد از نصب یک برنامه دوباره به رجیستری رفته و تمامی کارهای گفته شده را مجددا انجام دهید و تنها در پایان عبارت After را برای فایل خود در نظر بگیرید و در درایو  C ذخیره کنید.

گام 3
در این مرحله Cmd  اجرا کنید.برای این کار در محیط Run عبارت Cmd را تایپ کنید و با دستور C: وارد درایو C شوید و دستور زیر را در آن تایپ کنید:

fc c:\before.reg c:\after.reg>change.txt

گام 4
به درایو C رفته و فایل change.txt را باز کنید.در اینجا همه تغییرات را با ستاره جدا،جدا مشخص شده است.برای اینکه راحت تر به فایلی که در آن تغییر ایجاد شده است برسید به رجیستری رفته و در بالای پنجره منوی Edit را باز کنید و روی گزینه  Find کلیک کنید.

برای دیدن تغییراتی که در یک فایل ایجاد شده باید در هر قسمتی که در فایل Chang.txt است را با قرار دادن در یک خط در Find  what  وارد کنید.بعد از چند ثانیه فایلی که در آن تغییر ایجاد شده است را مشاهده خواهید کرد.
 
نحوه ی رجیستری کردن برنامه ها
با انجام مراحل گفته شده با تغییراتی که در فایل Chang ثبت شده است و با کمی جستجو با Find،رجیستری فایلی که کرک شدن یا کرک نشدن برنامه را نشان می دهد پیدا کنید.

نکته:بسیاری از برنامه ها برای نشان دادن کرک شدن یا نشدن،آن ها را در یک فایل با عدد صفر نشان می دهند که به معنی کرک شدن برنامه است و برای کرک نشدن برنامه عدد یک به کار برده می شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: ترفند کامپیوتر , ,
برچسب‌ها: ریجستری بازی , طریقه ریجستری بازی بدون نرم افزار , ریجستری کردن بازی , کرک کردن بازی بدون نرم افزار ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وب سایت من خوش امدید